Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Gmina Teresin
Herb Gmina Teresin

Niedziela 17.12.2017

zaawansowane

Zapowiedzi sesji

 

Biuro Rady Gminy

     Teresin                                                                                                          

Teresin, 30 listopada 2017 r.

 

 

 

 

Informuję, że w dniu 14 grudnia 2017 r. o godz. 1100 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Teresin odbędzie się XLVI sesja Rady Gminy Teresin z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie obrad
  2. Przyjęcie porządku dziennego
  3. Przyjęcie protokołu z XLIV sesji Rady Gminy z dnia 14 listopada 2017 r.
  4. Przyjęcie protokołu z XLV sesji Rady Gminy z dnia 30 listopada 2017 r.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Teresin obejmującego część obrębów geodezyjnych Teresin Gaj oraz Topołowa
  6. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Teresin na lata 2016 – 2032”
  7. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia  rocznego  programu  współpracy  Gminy   Teresin   z  organizacjami    pozarządowymi     oraz   podmiotami   prowadzącymi   działalność  pożytku publicznego na 2018 rok
  8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2018
  9. Podjęcie uchwały przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2018
  10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę budżetową Gminy Teresin na rok 2017
  11. Podjęcie  uchwały  w  sprawie  Wieloletniej   Prognozy   Finansowej    Gminy Teresin na lata 2018 -2031
  12. Podjęcie uchwały budżetowej Gminy Teresin na rok 2018
  13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawki jednostkowej dotacji przedmiotowej dla samorządowego zakładu budżetowego na 2018 rok
  14. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Sochaczewskiego
  15. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Mazowieckiego
  16. Informacja Przewodniczącego o działaniach w okresie międzysesyjnym
  17. Informacja Wójta o pracach Urzędu Gminy
  18. Interpelacje i zapytania
  19. Wolne wnioski
  20. Zakończenie obrad

 

 

                                                                                                           Przewodniczący Rady Gminy

                                                                                                               /-/ Bogdan Linard


 
 
ilość odwiedzin: 2732813

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X